خبر فوری

 
 
دیدار سفیر پاکستان با فرزند آیت الله صافی گلپایگانی در قم
کد خبر :1833811303

14:44 1400/12/07


برچسب ها : پاکستان و ایران, حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی, دیدار, رحیم حیات قریشی, سفیر پاکستان در ایران, فرزند مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره), قم,

رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در ایران با حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی فرزند مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) دیدار و گفتگو کرد.


قم: به گزارش راز نیوز | رحیم حیات قریشی سفیر پاکستان در ایران با حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی فرزند مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) دیدار و گفتگو کرد.

وی به همراه هیئتی به خانه مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) رفته و با خانواده ایشان دیدار و از جانب دولت و مردم پاکستان به آن ها تسلیت گفت.

وی با اشاره به توجه ویژه مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) به جهان اسلام و مسائل و شرایط بین المللی، این مرجع بزرگ را فردی دلسوز برای مسلمانان و مظلومان جهان معرفی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن صافی گلپایگانی فرزند مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) نیز طی این دیدار با تشکر از سفیر پاکستان و هیئت همراه وی برای حضور در خانه این مرجع بزرگ و ابراز تسلیت و همدردی با خانواده ایشان، تشکر کرد.

ایشان فرمودند: مرحوم آیت الله العظمی صافی گلپایگانی (ره) همیشه به مسلمانان و مظلومان پاکستان توجه خاصی داشته و ایشان از مسائل، اخبار، شرایط و اتفاقات کشورهای اسلامی به خصوص پاکستان باخبر بودند و هر جا ضرورتی پیش می آمد برای دفاع از مظلومان و مسلمانان بدون هیچ ترسی سخن می گفتند.

ارسال نظر

 
1