خبر فوری

 
 
دیدار سفیر نپال در اسلام آباد با وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1919661648

13:18 1400/03/20


برچسب ها : پاکستان و نپال, تاپس ادیکاری, سفیر نپال, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

تپس ادیکاری سفیر نپال در اسلام آباد روز گذشته با حضور در محل وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| تپس ادیکاری سفیر نپال در اسلام آباد روز گذشته با حضور در محل وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان دیدار نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار به بررسی مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و کاتماندو و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای و بین المللی پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط پاکستان و نپال ابراز داشت: دو کشور از ظرفیت های گسترده ای در زمینه توسعه روابط و تقویت مناسبات در بخش های مختلف برخوردارند.

وزیر امور خارجه پاکستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا در جهان جان باختن شمار زیادی از شهروندان نپالی در پی شیوع این ویروس ابراز تاسف نمود و گفت: اقدامات صورت گرفته از جانب دولت نپال برای مقابله با شیوع این ویروس قابل قدردانی است.

وی در ادامه نسبت به انجام هرگونه همکاری لازم با دولت نپال در امر مقابله با ویروس جهانی کووید-19 قول مساعد داد.

شاه محمود قریشی همچنین از همکاری دولت نپال برای بازگشت شهروندان پاکستانی مقیم نپال تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین پیام تبریک خود به راغوبیر محاست به دلیل بر عهده گرفتن مقام معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه نپال را به سفیر این کشور ابلاغ نمود.

سفیر نپال نیز در این دیدار با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به همکاری کامل برای تقویت و توسعه روابط دو کشور اطمینان بخشی نمود.

ارسال نظر

 
1