خبر فوری

 
 
دیدار سفیر مصر با وزیر فناوری اطلاعات دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1150503663

15:15 1399/05/08


برچسب ها : پاکستان و مصر, سفیر مصر, سید امین الحق, طارق داروگ, وزیر ارتباطات پاکستان,

دکتر طارق داهروگ سفیر مصر در پاکستان و سید امین الحق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان این دیدار بر لزوم گسترش همکاری های دو کشور در زمینه فناوری اطلاعات و تقویت مناسبات دوجانبه تاکید نمودند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر مصر در اسلام آباد در صدر هیئت عالی رتبه به دیدار با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان رفت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دکتر طارق داهروگ سفیر مصر در پاکستان و سید امین الحق وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان این دیدار بر لزوم گسترش همکاری های دو کشور در زمینه فناوری اطلاعات و تقویت مناسبات دوجانبه تاکید نمودند.

در جریان این دیدار شعیب صدیقی معاون فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات سفیر مصر و هیئت همراه را از پروژه های و دیگر طرح های این وزارت خانه آگاه ساخت.

سید امین الحق وزیر ارتباطات پاکستان نیز در این دیدار با بیان اینکه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با توسعه ای سریع در حال دستیابی به اهداف تعیین شده خود است ابراز داشت: راه اندازی پارک های فناوری اطلاعات و ایجاد بستر دسترسی به سرویس اینترنت پر سرعت در مناطق دور افتاده از نخستین اولویت های این وزارت خانه است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت روابط با مصر برای دولت پاکستان خاطرنشان کرد: ما همواره آماده پذیرش همکاری های دولت و ملت مصر هستیم، مردم و دولت پاکستان ارادت ویژه ای به کشور مصر و مردمانش دارند.

دکتر طارق داهروگ سفیر مصر در اسلام آباد نیز در این دیدار با اشاره به محبت و ارادت خالصانه مردم پاکستان در میهمان نوازی از تلاش ها و اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات پاکستان تمجید نمود.

وی با ابراز علاقه نسبت به آغاز پروژه های مشترک میان دو کشور تصریح کرد: مصر خواهان آغاز پروژه های مشترک با پاکستان در زمینه های مختلف به ویژه بخش فناوری اطلاعات و استفاده از مهارت های پاکستان در این زمینه است.

ارسال نظر

 
1