خبر فوری

 
 
دیدار سفیر مصر با وزیر دفاع پاکستان
کد خبر :1001869255

12:12 1401/05/28


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و مصر, پنجاب, خواجه محمد آصف, دیدار, سفیر مصر, وزیر دفاع پاکستان,

طارق محمد دهرق سفیر مصر با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | طارق محمد دهرق سفیر مصر با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان دیدار و گفتگو کرد. طی این دیدار دو طرف در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر دفاع پاکستان طی این دیدار با استقبال از سفیر مصر، گفت: پاکستان برای روابط دوستانه خود با مصر اهمیت قائل بوده و خواستار تقویت روابط خود با این کشور است.

وی طی این دیدار به سفیر مصر اطمینان داد که پاکستان با مصر در بخش های دفاعی همکاری خواهد کرد. وی همچنین بر گسترش دامنه ی همکاری ها بین پاکستان و مصر در صنایع دفاعی بخصوص از طریق سرمایه گذاری مشترک و انتقال دانش در فناوری های دفای تاکید کرد.

سفیر مصر نیز طی این دیدار با تمجید از حمایت و همکاری پاکستان، اهمیت روابط صمیمانه پاکستان و مصر در خصوص مسائل مربوط به امت اسلامی را برجسته کرد.

دو طرف همچنین طی این دیدار برای افزایش روابط سیاسی دوجانبه در سطوح بالا بین پاکستان و مصر به منظور تقویت چارچوب نهادی و ارتباط نزدیک در سازمان ملل، سازمان همکاری اسلامی و سازمان کشورهای D8 توافق کردند.

ارسال نظر

 
1