خبر فوری

 
 
دیدار سفیر مصر با سید نوید قمر در اسلام آباد پیرامون توسعه روابط تجاری دوجانبه
کد خبر :142129507

18:46 1401/09/30


برچسب ها : پاکستان و مصر, دیدار, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سفیر مصر, سید نوید قمر, همکاری دوجانبه, وزیر بازرگانی پاکستان,

طارق محمد دهروق سفیر مصر با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و خواستار افزایش صادرات برنج و گوشت حلال از پاکستان به مصر شد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | طارق محمد دهروق سفیر مصر با سید نوید قمر وزیر بازرگانی پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و خواستار افزایش صادرات برنج و گوشت حلال از پاکستان به مصر شد.

در این دیدار، طارق محمد دهروق خواستار تسهیل خرید برنج و گوشت حلال پاکستانی برای واردکنندگان مصری شد و بیان کرد: ما معتقدیم که گوشت و برنج پاکستانی کیفیت بهتری نسبت به کشورهای همسایه ما دارد.

در همین حال، سید نوید قمر از درخواست سفیر مصر استقبال کرد و به وی اطمینان داد که وزارت بازرگانی پاکستان از نزدیک با سفارت مصر جهت اطمینان از تحقق درخواست ها همکاری خواهد کرد.

در ادامه این دیدار، وی به مشکلات مربوط به صدور ویزا برای جامعه تجاری پاکستان جهت شرکت در نمایشگاه های تجاری مصر اشاره کرد و افزود: حجم تجارت میان دو کشور در سال 2021_22 مجموعا 636.89 میلیون دلار بوده است بطوری که 104.68 میلیون آن در بخش صادرات و 532.21 میلیون دلار دیگر آن در بخش واردات از مصر هزینه شده است.

در پایان این دیدار هر دو طرف بر ضرورت گسترش روابط تجاری دوجانبه و بررسی راه‌های جدید برای همکاری در زمینه های مختلف تاکید کردند.

 

ارسال نظر

 
1