خبر فوری

 
 
دیدار سفیر مصر با اعظم خان سواتی وزیر راه آهن پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1538543561

19:23 1400/12/02


برچسب ها : اسلام آباد, اعظم خان سواتی, پاکستان و مصر, تجاری, خط ریلی, دیدار, روابط تجاری, روابط دوجانبه, سفیر مصر, طارق دهروگ, گفتگو, همکاری دوجانبه, وزیر راه آهن, وزیر راه آهن و هوانوردی پاکستان,

یک هیئت بلندپایه به ریاست طارق محمد حسین دهروگ سفیر مصر با محمد اعظم خان سواتی وزیر راه آهن این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | یک هیئت بلندپایه به ریاست طارق محمد حسین دهروگ سفیر مصر با محمد اعظم خان سواتی وزیر راه آهن این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، روابط و همکاری های دو کشور در زمینه های مختلف راه آهن و موقعیت های مناسب برای خطوط ریلی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اعظم خان سواتی وزیر راه آهن پاکستان ضمن خوشامدگویی به مهمانان بیان کرد که سفر این هیئت به پاکستان منجر به توسعه روابط دو کشور در زمینه راه آهن خواهد بود.

وزیر راه آهن پاکستان هیئت را از ابتکارات و برنامه های جاری راه آهن در این کشور آگاه و پس از آن سفیر مصر از اقدامات دولت فعلی برای تبدیل راه آهن پاکستان به نهادی با ثبات قدردانی کرد، همچنین این هیئت، وزیر راه آهن پاکستان را از توانایی های فنی سازمان عربی برای صنعتی سازی (AOI) مطلع ساخت.

در ادامه، اعظم خان سواتی خطاب به هیئت میهمان گفت: راه آهن پاکستان قصد دارد در تمام زمینه های تجاری مرتبط با خود همکاری کند همچنین تمامی اقدامات ممکن را جهت توسعه این مجموعه انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است که یکی از اعضای این هیئت شامل احمد حامد مرسی مشاور رئیس هیئت مدیره سازمان توسعه صنعتی عربی بود.

در این نشست، عبدالمحسن عبدالصادق عبدالسلام مشاور رئیس هیئت مدیره سازمان عرب در امور صنعتی و فنی، دکتر هانی کمال شاهین، رئیس شرکت مشاوره جهانی هاسکو، محمود محمد السید السعید جمال الدین رئیس شرکت انفرا ون، عبدالله عبدالحافظ حسن حموده، مشاور رئیس هیئت مدیره تولیدی سیماف و دکتر نانس خلیل محمد محمد احمد، مشاور رئیس هیئت مدیره بازاریابی سیماف حضور داشتند.

در پایان این هیئت همچنین در هفته آینده از کارگاه ها، بخش ها و دفاتر زیرمجموعه راه آهن پاکستان بازدید خواهد کرد تا اعضای این هیئت با عملکرد راه آهن پاکستان آشنا شوند.

 

ارسال نظر

 
1