خبر فوری

 
 
دیدار سفیر مالزی با رئیس جمهور پاکستان در پایان ماموریت خود در این کشور
کد خبر :294538828

12:07 1400/03/07


برچسب ها : پاکستان و مالزی, دکتر عارف علوی, رئیس جمهور پاکستان, سفیر مالزی,

اکرام بن محمد ابراهیم سفیر مالزی در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار نمود.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| اکرام بن محمد ابراهیم سفیر مالزی در اسلام آباد در پایان ماموریت دیپلماتیک خود در پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور این کشور دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار در زمینه مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و مالزی و دیگر موضوعات مهم منطقه ای و بین الملل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت روابط پاکستان و مالزی ابراز داشت: دو کشور دوست و برادر نیازمند توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف تجاری، فرهنگی و فناوری هستند، مالزی باید از فضای مناسب پاکستان جهت سرمایه گذاری بهره مند گردد.

وی افزود: پاکستان و مالزی دارای روابط خود در بخش های مختلف برخوردارند و مواضع مشترک و یکسانی در زمینه موضوعات مختلف بین المللی دارند که نشان دهنده عمق حسن نیت موجود میان دو کشور است.

رئیس جمهور پاکستان با تاکید بر گسترش همکاری های دوجانبه جهت تامین منافع دو کشور خاطرنشان کرد: فرصت ویژه ای و فضای بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری در پاکستان وجود دارد که نیازمند توجه بیش از پیش است، شرکت های بزرگ مالزی می توانند با حضور در بازار پاکستان از فرصت ها و تسهیلات موجود در این بخش بهره مند شوند.

دکتر عارف علوی در بخش دیگری از سخنان خود در دیدار با سفیر مالزی وی را از آخرین وضعیت منطقه جامو و کشمیر و اقدامات هند علیه مردم این منطقه و همچنین جنایت های رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین اشغالی آگاه ساخت.

وی از جامعه جهانی خواستار ایفای نقش خود برای احقاق حقوق مسلم مردم مظلوم فلسطین و کشمیر و نجات آنان از جنایت های ارتش های اشغالگر آن مناطق شد، وی همچنین از دولت مالزی به دلیل حمایت از مواضع پاکستان در خصوص مسئله کشمیر تقدیر نمود.

رئیس جمهور پاکستان در پایان این دیدار از نقش سفیر مالزی در جهت تحکیم بیش از پیش روابط و تقویت مناسبات پاکستان و مالزی تمجید نمود.

 

 

ارسال نظر

 
1