خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قطر در اسلام آباد با شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان
کد خبر :477541167

10:23 1401/03/31


برچسب ها : پاکستان و قطر, سفیر قطر, شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی, نواب زاده شاه زین بوگتی, وزیر فدرال مبارزه با مواد مخدر پاکستان,

شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته با نوابزاده شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| شیخ سعود بن عبدالرحمان آل ثانی سفیر قطر در اسلام آباد روز گذشته با نوابزاده شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، موضوعات مشترک مورد علاقه و مناسبات دوجانبه دوستانه میان پاکستان و قطر محور رایزنی مقامات پاکستان و قطر در این دیدار بود.

شاه زین بگتی وزیر مبارزه با مواد مخدر پاکستان در این دیدار ابراز داشت: پاکستان اهمیت ویژه‌ای برای روابط خود با قطر قائل است، تلاش‌های مختلف قطر برای توسعه ایالت بلوچستان قابل تقدیر است.

سفیر قطر و وزیر مبارزه با مواد مخدر در ادامه این دیدار در خصوص امور مربوط به مبارزه با مواد مخدر و متوقف نمودن قاچاق مواد مخدر در منطقه نیز به رایزنی پرداختند.

وزیر دولت پاکستان از همکاری‌ها و اقدامات قطر در زمینه مبارزه با مواد مخدر و دیگر امور قانونی تمجید نمود.

سفیر قطر نیز در این دیدار با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بلوچ در بخش‌های مختلف قطر به ویژه در نیروهای امنیتی مشغول به خدمت هستند افزود: زمینه ایجاد اشتغال برای بیش از 600 هزار نفر دیگر نیز فراهم خواهد شد.

وزیر فدرال و سفیر قطر در این دیدار درباره همکاری‌های دو کشور در زمینه‌های مختلف و استفاده بهینه از نیروی انسانی پاکستانی در قطر و نیازهای آنها بحث و تبادل نظر کردند.

ارسال نظر

 
1