خبر فوری

 
 
دیدار سفیر قطر با رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1034571039

12:43 1401/06/09


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و قطر, پنجاب, دیدار, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر قطر, شیخ سعود عبدالرحمن الثانی, محمد صادق سنجرانی,

شیخ سعود عبدالرحمن الثانی سفیر قطر با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | شیخ سعود عبدالرحمن الثانی سفیر قطر با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله افزایش تبادل هیئت های عالی رتبه بین پاکستان و قطر و گسترش روابط اقتصادی بین دو کشور بحث و تبادل نظر کردند.

رئیس مجلس سنای پاکستان طی این دیدار گفت: پاکستان و قطر دیدگاه مشترکی برای توسعه و شکوفایی منطقه داشته و پاکستان خواستار افزایش همکاری با قطر در بخش های تجارت، دیپلماسی و نهادهای سیاسی می باشد. دو کشور باید با همکاری یکدیگر برای دستیابی به توسعه اقتصادی تلاش کنند.

وی افزود: اتباع پاکستانی مقیم قطر نقش مهمی در هماهنگی بین دو کشور دارند و ما خواستار تقویت همکاری های تجاری، فرهنگی و همکاری های چند جانبه با قطر هستیم.

وی گفت: لازم است امداد رسانی ها با سرعت بیشتری انجام شود و ما از جامعه بین المللی به ویژه قطر سپاس گزاریم. در ایالت بلوچستان و ایالت های دیگر پاکستان ویرانی گسترده ای رخ داده است.

وی سپس گفت: تمام ادارات کشور با وجود سختی ها، شبانه روز در حال امداد رسانی به سیل زدگان بوده و تمام کشورها باید برای مقابله با بلایای طبیعی با یکدیگر همکاری کنند.

وی در ادامه گفت: امیر قطر نقش مهمی در توسعه کلی اقتصاد قطر ایفا کرده و تلاش های وی قابل تقدیر است.

وی همچنین طی این دیدار بر تبادل هیئت های عالی رتبه بین دو کشور به منظور تقویت هماهنگی های پارلمانی، تجاری و اجتماعی بین پاکستان و قطر تاکید کرد.

سفیر قطر نیز طی این دیدار با ابراز تاسف از خسارات جانی و مالی مردم سیل زده پاکستان، گفت که قطر با پاکستان اعلام همبستگی می کند.

ارسال نظر

 
1