خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با فرماندار ایالت سند
کد خبر :1667019372

20:39 1400/04/05


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان سعودی, عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد امروز با حضور در ساختمان فرمانداری ایالت سند با عمران اسماعیل فرماندار این ایالت دیدار کرد.


سند: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد امروز با حضور در ساختمان فرمانداری ایالت سند با عمران اسماعیل فرماندار این ایالت دیدار کرد. در این دیدار طرفین در خصوص امور مورد علاقه مشترک، روابط تجاری، سرمایه گذاری، اقلیم و انرژی به رایزنی و تبادل نظر پرداختند. همچنین طرفین در زمینه گسترش جوانب همکاری و هماهنگی های دوجانبه در بخش های مختلف توافق کردند.

عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند در این بین، گفت: روابط دوجانبه میان پاکستان و عربستان سعودی قدمت چند دهه ای دارند و با گذشت زمان، روابط نیز مستحکم و تقویت یافته اند. عربستان سعودی در برهه های دشوار به کمک پاکستان شتافته و همکاری کرده است. تمامی ملت پاکستان به همکاری های عربستان سعودی با نگاه ارزشمند می نگرد و برای آن ارزش قائل است. سرمایه گذاران عربستان سعودی در بخش های مختلف پاکستان درحال فعالیت هستند و سرمایه گذاری عربستان باعث کاهش فقر و بهبود زمینه های شغلی و اقتصادی شده است.

سفیر عربستان سعودی اظهار داشت که عربستان خواستار مشاهده پاکستان به عنوان یک کشور مستحکم و قوی در منطقه است و در این زمینه هرگونه همکاری خود را ادامه خواهد داد.

ارسال نظر

 
1