خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با وزیر هواپیمایی پاکستان
کد خبر :1149847729

13:21 1399/10/18


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, عربستان, عربستان سعودی, غلام سرور خان, نواف بن سعید المالکی, وزیر هواپیمایی, وزیر هوانوردی,

در دیدار سفیر عربستان با وزیر هواپیمایی پاکستان دو طرف از انجام 2 پرواز در هفته از شهر ابها عربستان خبر دادند. همچنین سفیر عربستان از اقدامات کشور پاکستان برای جلوگیری از اپیدمی کرونا قدردانی کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با غلام سرور خان وزیر هواپیمایی پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف در مورد روابط دوجانبه به بحث و گفتگو پرداختند. طبق بیانیه صادر شده توسط سازمان هواپیمایی پاکستان، گام هایی برای بهبود بیشتر هواپیمایی در هر دو کشور برداشته شده است.

وزیر هواپیمایی پاکستان بهبودی روابط عربستان سعودی با قطر را به سفیر عربستان سعودی تبریک گفت.

غلام سرور خان از پیشرفت های حاصل شده در کشور های حوزه خلیج فارس و از آن برای رونق و صلح منطقه استقبال کرد و بار دیگر بر تعهد خود برای تقویت بیشتر روابط قوی و برادرانه پاکستان و عربستان سعودی تأکید کرد. همچنین موضوع راه اندازی پروازهای جدید برای شهر ابها عربستان سعودی، توسط پاکستان نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وزیر هواپیمایی پاکستان گفت: "دو پرواز در هفته برای ابها انجام خواهد شد و این امر روابط دوستانه و گردشگری بین دو کشور را بیشتر ارتقاء خواهد داد."

نواف بن سعید المالکی اطمینان داد که اقدامات فوری این کشور در این زمینه انجام خواهد شد. سفیر عربستان سعودی از اقدامات پاکستان برای جلوگیری از اپیدمی کرونا قدردانی کرد و افزود: "به محض بهبود اوضاع کووید-19، پروازها برای زائران عمره به زودی آغاز می شود."

همچنین دو طرف برای از بین رفتن هرچه زودتر ویروس کرونا و برگزاری هرچه راحت تر مناسک حج 2021 دعا کردند.

ارسال نظر

 
1