خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :1668333276

15:03 1399/07/03


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, مراد سعید, نواف بن سعید المالکی, وزیر ارتباطات پاکستان,

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با مراد سعید وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد با مراد سعید وزیر ارتباطات و خدمات پستی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون موضوعات مشترک مورد علاقه و گسترش همکاری های دوجانبه در بخش ارتباطات به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مراد سعید وزیر فدرال دولت پاکستان در این دیدار با تبریک روز ملی عربستان سعودی به سفیر این کشور برای رهبران این کشور آرزوی موفقیت و پیروزی نمود.

مراد سعید در ادامه این دیدار از اقدامات دولت عربستان سعودی در مقابله با شیوع ویروس کووید-19 و همچنین تصمیم ریاض مبنی بر از بازگشایی محدود اماکن مقدسه برای ادای فریضه حج عمره تمجید نمود.

وی با تقدیر از سفیر عربستان سعودی مبنی بر پذیرا بودن تعداد قابل توجهی از شهروندان پاکستانی مقیم عربستان سعودی از دولت عربستان سعودی درخواست نمود همکاری های لازم برای بازگشت فوری کارگران پاکستانی به عربستان سعودی را مبذول بدارد.

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی نیز در این دیدار با تقدیر از مراد سعید نسبت به تقویت مناسبات دوجانبه اسلام آباد و ریاض و گسترش سطح همکاری های دو کشور ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1