خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با معاون ویژه نخست وزیر در امور رسانه و اطلاع رسانی
کد خبر :27674153

00:29 1398/02/20


برچسب ها : عربستان و پاکستان, فردوس عاشق, نواف بن سعید المالکی,

سفیر عربستان در اسلام آباد با معاون ویژه نخست وزیر پاکستان در امور رسانه و اطلاع رسانی دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز سفیر عربستان در اسلام آباد با معاون ویژه نخست وزیر پاکستان در امور رسانه و اطلاع رسانی دیدار کرد.

بر اساس جزئیات این گزارش نواف سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد در دیدار با فردوس عاشق اعوان معاون ویژه نخست وزیر پاکستان در امور رسانه و اطلاع رسانی در خصوص مناسبات دوجانبه به بحث و تبادل نظر پرداخت و گفت: عربستان خواهان راه اندازی مراکز فرهنگی در پاکستان است.

فردوس عاشق اعوان در این دیدار ضمن استقبال از تصمیم عربستان سعودی برای ایجاد مرکز فرهنگی در اسلام آباد اظهار داشت: پاکستان و عربستان سعودی دارای روابط دیرینه از لحاظ مذهبی و فرهنگی هستند و پاکستان تمامی همکاری های لازم برای ایجاد مرکز فرهنگی را خواهد داشت.

وی افزود: سفیر اخیر ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان از اهمیت بسیاری برخوردار بود و توافقنامه های مشترکی به امضای مقامات دو کشور رسید، عربستان سعودی در مواقع مشکلات، همواره در کنار پاکستان حضور داشته است.

سفیر عربستان در این دیدار اظهار داشت: با توجه به برنامه توسعه چشم انداز 2030 از حضور نیروهای کار پاکستانی استقبال خواهیم نمود، روابط پاکستان و عربستان سعودی علاوه بر دولت ها، در سطح مردم دو کشور نیز مستحکم و خوب است.

در ادامه این دیدار در خصوص برنامه اجرایی برای همکاری رسانه ای و فرهنگی میان دو کشور نیز بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مقامات دو کشور برای تهیه تقویم سالانه فعالیت های فرهنگی به توافق رسیدند.

ارسال نظر

 
1