خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با سناتور اعظم نذیر تارر در اسلام آباد
کد خبر :1488405428

15:06 1401/03/25


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر عربستان سعودی, گفتگو, نواف بن سعید المالکی, همکاری دوجانبه, وزیر حقوق و دادگستری,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با سناتور اعظم نذیر تارر وزیر حقوق و دادگستری در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

به گفته وزارت حقوق و دادگستری پاکستان، در این دیدار، ضمن استقبال اعظم نذیر تارر از عربستان سعودی، موضوعات مورد علاقه و توسعه بیشتر روابط دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین حال، وزیر حقوق و دادگستری پاکستان گفت: ما با عربستان سعودی دارای روابط دیرینه و مذهبی هستیم و ما دوستان مشترک زیادی داریم اما عربستان سعودی دوست واقعی و صمیمی پاکستان بشمار می آید.

وی افزود: روابط میان پاکستان و عربستان در زمان گذشته مسحکم بوده و به مرور زمان توسعه یافته است و تقویت روابط دوجانبه را مدیون دور اندیشی و عملکردهای دقیق پادشاه عربستان هستیم.

در ادامه این نشست، سفیر عربستان سعودی بیان کرد که پاکستان بهترین دوست ماست و روابط ما دیرینه است در همین حال، سناتور اعظم نذیر تارر از بازدید سفیر عربستان سعودی از این وزارتخانه تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1