خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با رهبران حزب مسلم لیگ ق
کد خبر :228081886

15:33 1399/05/25


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, چودری پرویز الهی, چودری شجاعت حسین, سفیر عربستان سعودی, مسلم لیگ ق, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی با چودری شجاعت حسین و چودری پرویز الهی رهبران حزب مسلم لیگ(ق) دیدار کرد.


لاهور: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی با چودری شجاعت حسین و چودری پرویز الهی رهبران حزب مسلم لیگ(ق) دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض و گسترش همکاری های میان دو کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند.

برادران چودری در جریان این دیدار با اشاره به مشترکات فرهنگی و تاریخی پاکستان و عربستان سعودی اظهار داشتند: هیچ قدرت جهانی قادر نخواهد بود پیوند برادرانه دو کشور را منقطع نماید.

چودری شجاعت حسین در این دیدار خاطرنشان کرد: عشق و ارادت به عربستان سعودی روز به روز در حال گسترش است، ما قدردان شاه سلمان و محمد بن سلمان برای بر عهده داشتن نمایندگی پاکستان در سطح دنیا هستیم، شاه سلمان و محمد بن سلمان از تمامی مسائل و مشکلات آگاه هستند.

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی نیز در جریان این دیدار با تبریک روز آزادی پاکستان به برادران چودری ابراز داشت: عربستان سعودی در برهه های دشوار در کنار پاکستان حضور خواهد داشت، از دانستن عمق محبت مردم پاکستان به عربستان سعودی بسیار خوشحالم.

وی در پایان از گشایش قریب الوقوع اماکن مقدس عربستان سعودی به روی زائران حج عمره خبر داد.

ارسال نظر

 
1