خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2040152536

16:17 1401/05/08


برچسب ها : دیدار, رانا ثناء الله, روابط دوجانبه, سفیر عربستان, سفیر عربستان سعودی, مکه, نواف بن سعید المالکی, همکاری دوجانبه, وزیر کشور پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دیدار سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :41008523

19:03 1401/03/18


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, دیدار, رانا ثناء الله, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر کشور پاکستان,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با رانا ثناءالله وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد دیدار کرد و در این نشست، موضوعات مورد علاقه دوجانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رانا ثناءالله از سوی دولت و مردم پاکستان به دولت عربستان سعودی و پادشاهی این کشور در خصوص بهترین تمهیدات برای حج و سازماندهی موفقیت آمیز پروژه راه مکه برای زائران حج از پاکستان تبریک گفت و بیان کرد: روابط پاکستان و عربستان سعودی بسیار تاریخی، دیرینه و برادرانه است.

وی افزود: مردم پاکستان ارادت و علاقه خاصی به مقامات عربستان سعودی دارند همچنین پاکستان و عربستان سعودی با هم با تمام چالش های امنیتی داخلی و منطقه ای مقابله خواهند کرد.

در همین حال، سفیر عربستان سعودی بیان کرد: امسال بیش از هشتاد هزار زائر پاکستانی از جاده مکه استفاده کردند همچنین ما از دولت پاکستان و به ویژه وزارت کشور در پی موفقیت عالی تاسیسات جاده مکه بسیار سپاسگزاریم.

ارسال نظر

 
1