خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با دکتر عارف علوی در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد
کد خبر :1268404131

16:11 1401/02/27


برچسب ها : پاکستان و عربستان, پاکستان و عربستان سعودی, دکتر عارف علوی, دیدار, رئیس جمهور پاکستان, سفیر عربستان سعودی, گفتگو, نواف بن سعید المالکی,

نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نواف بن سعید احمد المالکی سفیر عربستان سعودی در پاکستان با دکتر عارف علوی رئیس جمهور پاکستان در کاخ ریاست جمهوری اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، هر دو طرف بر تقویت روابط برادرانه و دوجانبه بر اساس مذهب و فرهنگ مشترک و ارزش ها میان دو کشور پاکستان و عربستان سعودی تاکید کردند.

وی بر لزوم توسعه مضاعف مشارکت راهبردی و گسترده با عربستان سعودی در زمینه های مختلف دوجانبه تاکید کرد. و گفت: پاکستان برای روابط خود با عربستان سعودی که همواره در شرایط سخت کنار پاکستان ایستاده، اهمیت زیادی قائل است و هر دو کشور در مورد تعدادی از مسائل منطقه ای و جهانی موضع مشترک دارند.

رئیس جمهور پاکستان ادامه داد: بیش از دو میلیون پاکستانی در عربستان سعودی نقش حیاتی در توسعه و شکوفایی دو کشور دارند.

به همین مناسبت، دکتر عارف علوی پیام حسن نیت خود را به پادشاه عربستان سعودی ابلاغ کرد و گفت: مردم پاکستان برای سلامتی و طول عمر پادشاه ملک سلمان دعا می کنند.

ارسال نظر

 
1