خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان سعودی با حماد اظهر وزیر انرژی پاکستان
کد خبر :2087565556

14:55 1400/02/07


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, تابش گوهر, حماد اظهر, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر انرژی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با محمد حماد اظهر که مورخ 27 فروردین ماه به سمت وزیر انرژی پاکستان منتصب شد، درحضور تابش گوهر دستیار ویژه نیرو و نفت و معاون نیرو دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی با محمد حماد اظهر که مورخ 27 فروردین ماه به سمت وزیر انرژی پاکستان منتصب شد، دیدار و در مورد همکاری های درحال جریان در بخش انرژی میان دو کشور و سفر عمران خان نخست وزیر پاکستان به عربستان سعودی رایزنی انجام داد. گفتنی است در این بین تابش گوهر دستیار ویژه نیرو و نفت و معاون نیرو نیز حضور داشتند.

 

حماد اظهر در این بین ضمن تاکید بر تقویت بیشتر روابط برادرانه پاکستان و عربستان سعودی، اظهار داشت که برای ساخت پالایشگاه جدید فضای همواری وجود دارد.

تابش گوهر دستیار ویژه نیرو و نفت در این دیدار ضمن ارائه جزئیات در خصوص پیشنهاد سیاست پالایش، گفت: این سیاست پیشنهادی شامل مالیات، حقوق گمرکی و امتیازات تعرفه برای بخش نفت است.

سفیر عربستان سعودی به حماد اظهر بابت انتصاب او به سمت وزارت انرژی ، تبریک گفت و افزود: عربستان سعودی به دنبال گسترش بیشتر روابط با پاکستان است.

ارسال نظر

 
1