خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان در اسلام آباد با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1668986798

17:02 1400/01/13


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر عربستان سعودی, محمد صادق سنجرانی, نواف بن سعید المالکی,

سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد امروز جمعه با رئیس مجلس سنای این کشور دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد امروز جمعه با رئیس مجلس سنای این کشور دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد عصر جمعه با حضور در ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار نمود.

طبق اعلام دبیرخانه مجلس سنای پاکستان، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات مختلف دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض و تحکیم آن در همه زمینه ها و همچنین دیگر موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار با تمجید از حضور صنعتگران، بازرگانان و دولت ریاض جهت سرمایه گذاری در بخش های مختلف پاکستان ابراز داشت: حضور سرمایه گذاران عربستانی در بخش های مختلف صنعت و تجارت پاکستان نشان دهنده سطح بالای اعتماد میان دو کشور داشت.

وی خاطرنشان کرد: همکاری های دوجانبه در بخش های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری می تواند به تقویت بیش از پیش مناسبات دوستانه میان دو کشور کمک نماید.

رئیس مجلس سنای پاکستان در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت تقویت همکاری های پارلمانی میان دو کشور تصریح کرد: دیپلماسی پارلمانی میان دو کشور به تحکیم مناسبات پارلمانی دوجانبه منجر خواهد شد، توسعه و رشد اقتصادی منطقه از طریق همکاری های همه جانبه هدف مشترک ماست.

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: پاکستان کشور مهم در منطقه است و روابط دوجانبه و مناسبات دوستانه میان دو کشور در برهه های مختلف و حساس همواره مستحکم مانده و دو کشور نیازمند تقویت مناسبات و گسترش سطح همکاری ها در بخش های مختلف می باشند.

 

ارسال نظر

 
1