خبر فوری

 
 
دیدار سفیر عربستان در اسلام آباد با حماد اظهر وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان
کد خبر :259895921

11:29 1400/07/07


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, حماد اظهر, سفیر عربستان سعودی, نواف بن سعید المالکی, وزیر انرژی,

نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز سه شنبه با محمد حماد اظهر وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نواف بن سعید المالکی سفیر عربستان سعودی در اسلام آباد روز سه شنبه با محمد حماد اظهر وزیر انرژی دولت فدرال پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این دیدار موضوعات مشترک مورد علاقه دو طرف و همچنین مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ریاض مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

طبق بیانیه صادر شده در این خصوص، حماد اظهر وزیر انرژی پاکستان در این دیدار سفیر عربستان سعودی را از اقدامات صورت گرفته از سوی دولت در بخش انرژی همچون تلاش برای استفاده از امکانات بومی برای تولید برق بر اساس سیاست استفاده از انرژی تجدید پذیر آگاه ساخت.

وی سپس طی سخنانی اظهار داشت: از سر گیری اقدامات مربوط به جستجو و تولید نفت و گاز در کشور می تواند سرمایه ها را به سمت داخل جذب نماید، وی همچنین به تشریح اقدامات در دست انجام در خصوص توسعه زیرساخت های انرژی پرداخت.

سفیر عربستان سعودی نیز در این دیدار از تلاش های وزیر انرژی و تیم وی در خصوص پروژه های بخش انرژی پاکستان و عربستان سعودی تقدیر نمود و گفت: ما خواهان همکاری با پاکستان جهت توسعه روابط اقتصادی میان دو کشور برادر و دوست هستیم.

وی سپس از وزیر انرژی پاکستان برای شرکت در نشست انرژی پاک و پایدار که ماه آتی در عربستان سعودی برگزار خواهد شد دعوت به عمل آورد.

 

ارسال نظر

 
1