خبر فوری

 
دیدار سفیر دانمارک با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی و توسعه پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :159993613

16:30 1401/03/24


برچسب ها : احسن اقبال, پاکستان و دانمارک, روابط دوجانبه, سفیر دانمارک, همکاری دوجانبه, وزیر برنامه ریزی و توسعه فدرال پاکستان,

لوس روزنهام سفیر دانمارک با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات و اقدامات ویژه پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | لوس روزنهام سفیر دانمارک با احسن اقبال وزیر برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات و اقدامات ویژه پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، موضوعات مورد علاقه دوجانبه در زمینه های مهاجران پاکستانی، برنامه بورسیه تحصیلی و سایر موضوعات مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در همین حال، احسن اقبال گفت: مهاجران پاکستانی در دانمارک نقش سازنده ای ایفا می کنند و اکثریت جمعیت پاکستان را جوانان تشکیل می دهند، آنها همچنین خواهان فرصت های آموزش عالی برای جوانان پاکستانی در دانشگاه های دانمارک هستند.

وی افزود: پاکستان عوامل تغییرات آب و هوایی را زیر نظر دارد و دولت بر پروژه های انرژی خورشیدی و بادی از جمله تامین انرژی مورد نیاز در ایالت بلوچستان توط انرژی خورشیدی متمرکز است.

وزیر فدرال برنامه ریزی، توسعه و اصلاحات و اقدامات ویژه پاکستان در پایان این نشست بیان کرد: جامعه پاکستانی در دانمارک می تواند نقش مهمی در ارتقای روابط تجاری ایفا کند.

ارسال نظر

 
1