خبر فوری

 
 
دیدار سفیر جدید پاکستان در آمریکا با عمران خان در اسلام آباد
کد خبر :412763205

15:01 1400/12/24


برچسب ها : پاکستان و آمریکا, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر پاکستان, سفیر پاکستان در آمریکا, گفتگو, نخست وزیر پاکستان, همکاری دوجانبه,

مسعود خان سفیر معین پاکستان در ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه 23 اسفند (14 مارس) با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری اسلم آباد دیدار کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | مسعود خان سفیر معین پاکستان در ایالات متحده آمریکا روز دوشنبه 23 اسفند (14 مارس) با عمران خان نخست وزیر پاکستان در کاخ نخست وزیری اسلم آباد دیدار و گفتگو کرد، همچنین شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان نیز در این جلسه حضور داشت.

عمران خان گفت: پاکستان به دنبال توسعه روابط قوی با همه کشورها از جمله ایالات متحده آمریکا می باشد همچنین روابط پاکستان و آمریکا مبتنی بر مشارکت و اهداف مشترک است.

نخست وزیر پاکستان بر تلاش مسعود خان سفیر معین در آمریکا جهت تقویت بیشتر روابط دوجانبه میان دو کشور تاکید کرد و گفت: ارتباط با پاکستانی های خارج از کشور اولویت اصلی دولت است و جامعه پاکستانی در ایالات متحده بسیار فعال و به عنوان پل ارتباطی بین دو کشور عمل می کند.

عمران خان به مسعود خان دستور داد تا نقش خود را در تقویت بیشتر روابط پاکستان و آمریکا به ویژه در زمینه تجارت، سرمایه گذاری و دیپلماسی عمومی ایفا کند.

وی همچنین خواستار برجسته سازی دقیق اولویت های سیاست خارجی پاکستان شد و برای سفیر معرفی شده در مسئولیت های جدید، آرزوی موفقیت کرد.

لازم به ذکر است که مسعود خان سفیر تعیین شده در ایالات متحده آمریکا یک دیپلمات با تجربه است و به عنوان سفیر پاکستان در چین و همچنین نماینده دائم پاکستان در سازمان ملل در نیویورک و ژنو همچنین در واشنگتن خدمات ارائه کرده است.

ارسال نظر

 
1