خبر فوری

 
دیدار سفیر تونس در اسلام آباد با نخست وزیر پاکستان
کد خبر :2002171309

14:03 1400/02/01


برچسب ها : پاکستان و تونس, سفیر تونس, عمران خان, نخست وزیر پاکستان,

برهان الکامل سفیر تونس در اسلام آباد ظهر روز چهارشنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| برهان الکامل سفیر تونس در اسلام آباد ظهر روز چهارشنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با عمران خان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه اسلام آباد و تونس و موضوعات مختلف منطقه ای و بین المللی به ویژه چالش های پیش روی جهان اسلام به بحث و تبادل نظر پرداختند.

عمران خان نخست وزیر پاکستان در این دیدار ابراز داشت: مناسبات با تونس که مبتنی بر مشترکات مذهبی، فرهنگی و تاریخی می باشد، از اهمیت ویژه ای برای پاکستان برخوردار است.

سفیر تونس در این دیدار نامه رئیس جمهور تونس که در پاسخ به نامه نخست وزیر پاکستان تحریر شده بود را تقدیم عمران خان نمود، عمران خان با ارسال نامه ای به مقامات و رهبران کشورهای مسلمان در زمینه مسئله اسلام هراسی و لزوم مقابله کشورهای اسلامی خواستار همکاری جهان اسلام در این زمینه شد.

نخست وزیر پاکستان در این نامه خود بر ضرورت مقابله همه جانبه به صورت متحد و یکپارچه با توطئه دشمنان علیه مسلمانان تاکید نموده و ابراز داشته است: امت اسلامی باید گفتگو و همزیستی بین مذاهب مختلف را بیشتر تقویت کند.

ارسال نظر

 
1