خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ترکیه در اسلام آباد با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1230683888

15:35 1401/03/28


برچسب ها : پاکستان و ترکیه, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر ترکیه, محمد صادق سنجرانی,

احسان مصطفی یرداکل سفیر ترکیه در اسلام آباد در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| احسان مصطفی یرداکل سفیر ترکیه در اسلام آباد در پایان مأموریت دیپلماتیک خود در پاکستان روز گذشته با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار کرد.

در این دیدار که میرزا محمد آفریدی نایب رئیس مجلس سنای پاکستان نیز حضور داشت، صادق سنجرانی از خدمات و تلاش‌های سفیر ترکیه در جهت توسعه روابط دوجانبه تمجید نمود.

وی با تاکید بر لزوم توسعه همکاری‌های دفاعی، فرهنگی و تجاری میان پاکستان و ترکیه بر عزم خود برای حمایت از یکدیگر در بسترهای مختلف بین‌المللی و مجامع جهانی تاکید ورزید.

رئیس مجلس سنای پاکستان به تشریح اهمیت تسریع تبادل هیئت‌های پارلمانی میان دو کشور پرداخت و افزود: پاکستان و ترکیه دارای روابط دیرینه و نزدیک با یکدیگر می‌باشند. روابط دو کشور نیازمند ارتقا در جهت منافع دوجانبه می‌باشد.

صادق سنجرانی همچنین خواستار ارتقای همکاری میان پاکستان و ترکیه در زمینه تجارت، فناوری اطلاعات و دفاع شد.

وی با تمجید از تلاش‌های سفیر ترکیه ابراز داشت: ترکیه به عنوان یک کشور مسلمان و برادر از مقام ویژه‌ای در قلوب مردم پاکستان برخوردار است.

احسان مصطفی یرداکل سفیر ترکیه نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: پاکستان و ترکیه دارای روابط دیرینه و دوستانه هستند.

وی ابراز امیدواری نمود دو کشور در جهت ارتقای بیش از پیش روابط و تعمیق مناسبات گام بردارند.

 

ارسال نظر

 
1