خبر فوری

 
 
دیدار سفیر بحرین در اسلام آباد با شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان
کد خبر :1099580481

14:15 1400/07/14


برچسب ها : پاکستان و بحرین, سفیر بحرین, شاه محمود قریشی, وزیر امور خارجه پاکستان,

محمد ابراهیم محمد سفیر بحرین در اسلام آباد روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد ابراهیم محمد سفیر بحرین در اسلام آباد روز گذشته با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با شاه محمود قریشی دیدار نمود.

در این دیدار که سهیل محمود قائم مقام وزارت امور خارجه پاکستان نیز حضور داشت، دو طرف در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و منامه و تحولات سیاسی و امنیتی منطقه به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شاه محمود قریشی وزیر امور خارجه پاکستان در این دیدار با اشاره به روابط دوستانه تاریخی میان پاکستان و بحرین ابراز داشت: دو کشور دارای روابط تاریخی بر اساس ارزش های مشترک فرهنگی و مذهبی می باشند.

وی با اشاره به سفر خود به بحرین در ژوئیه سال جاری بر لزوم تداوم رایزنی ها و مشاوره های سطوح عالی میان دو کشور تاکید ورزید. قریشی خاطرنشان کرد: حضور شهروندان پاکستانی مقیم بحرین نشان دهنده روابط مستحکم میان دو کشور است.

وزیر امور خارجه پاکستان افزود: پاکستان خواهان توسعه همه جانبه روابط خود در تمامی زمینه ها و تقویت مناسبات دوجانبه با بحرین است.

محمد ابراهیم محمد سفیر بحرین در اسلام آباد نیز در این دیدار با تقدیر از وزیر امور خارجه پاکستان نسبت به انجام اقدامات موثر و به کار بستن تمامی تلاش های لازم برای تقویت روابط میان دو کشور اطمینان دهی نمود.

سفیر بحرین همچنین از وزیر امور خارجه پاکستان برای شرکت در نشست آتی «گفتگوی منامه» دعوت به عمل آورد.

ارسال نظر

 
1