خبر فوری

 
 
دیدار سفیر بحرین با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان
کد خبر :1454001412

13:53 1401/01/31


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و بحرین, سفیر بحرین, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

سفیر بحرین در اسلام آباد امروز چهارشنبه با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر بحرین در اسلام آباد امروز چهارشنبه با شهباز شریف نخست وزیر پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی بخش رسانه دفتر نخست وزیری پاکستان، محمد ابراهیم محمد سفیر بحرین امروز چهارشنبه با حضور در دفتر نخست وزیری پاکستان با محمد شهباز شریف دیدار نمود.

دو طرف در این دیدار به بررسی ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی پرداختند و بر تحکیم روابط دوجانبه میان اسلام آباد و منامه در تمام زمینه ها تاکید ورزیدند.

سفیر بحرین در این دیدار بر عهده گرفتن منصب نخست وزیری پاکستان را به شهباز شریف تبریک گفت.

وی با اشاره به مناسبات دیرینه و دوستانه میان پاکستان و بحرین خاطرنشان کرد: بحرین خواهان تقویت بیش از پیش روابط دوجانبه خود با پاکستان است.

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از پیام تبریک مقامات بحرین تصریح کرد: پاکستان اهمیت ویژه ای برای مناسبات خود با بحرین قائل است و خواستار توسعه همکاری های مشترک خود با بحرین در بخش های مختلف می باشد.

وی سپس به تشریح اهمیت تقویت روابط دوجانبه اقتصادی و ظرفیت های موجود برای همکاری در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری، فناوری اطلاعات، نیروی انسانی و امنیت غذایی پرداخت.

نخست وزیر پاکستان همچنین از مقامات بحرین برای انجام اقدامات حفاظتی از شهروندان پاکستانی مقیم بحرین در زمان شیوع پاندمیک کرونا تقدیر نمود.

شریف از پروژه دانشگاه پرستاری کینگ حماد و بیمارستان علوم پزشکی وابسته در اسلام آباد استقبال کرد و آن نشانه روابط نزدیک دوستانه میان دو کشور عنوان نمود.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از شهروندان پاکستانی در بحرین حضور دارند خاطرنشان کرد: پاکستان و بحرین دارای مناسبات نزدیک دوستانه بر اساس ارزش های مشترک عقیدتی و فرهنگی هستند، دو کشور شریک نزدیک یکدیگر با منافع مشترک در زمینه مسائل مختلف منطقه ای و جهانی هستند.

ارسال نظر

 
1