خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایران و سخنگوی وزارت خارجه پاکستان؛ پیرامون همکاری‌های رسانه‌ای
کد خبر :497568425

14:48 1400/11/14


برچسب ها : افغانستان, برجام, پاکستان و ایران, دیدار, سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی, عاصم افتخار, گفتگو, مذاکرات, همکاری دوجانبه, وزارت امور خارجه پاکستان,

سفیر جمهوری اسلامی ایران در پاکستان طی دیدار با سخنگوی وزارت امور خارجه این کشور بر لزوم گسترش همکاری‌های رسانه‌ای در جهت تحکیم مناسبات دوجانبه در بخش‌های مختلف تاکید کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | به نقل از ایرنا، سید محمدعلی حسینی روز چهارشنبه در اسلام‌آباد به دیدار «عاصم افتخار» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان رفت و طرفین آخرین تحولات مرتبط با روابط دو کشور همسایه، مسائل منطقه‌ای و بین المللی را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این ملاقات سفیر کشورمان با اشاره به روابط دو جانبه ایران و پاکستان در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خواستار تقویت همکاری‌های رسانه‌ای بین دو کشور شد.

حسینی همچنین با اشاره به همکاری تهران و اسلام‌آباد در بحث افغانستان بر ضرورت هماهنگی مواضع در خصوص بحران در این کشور همسایه تاکید کرد و گزارشی از آخرین تحولات برجام و مذاکرات هسته‌ای در وین ارائه داد.

وی با تشریح تحولات یمن خواستار همکاری پاکستان و سایر کشورهای اسلامی برای حل مسالمت آمیز بحران یمن شد.

ارسال نظر

 
1