خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایران دکتر مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :2142980795

18:56 1401/04/15


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و ایران, سفیر ایران, سفیر ایران در پاکستان, سید محمد علی حسینی, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان با دکتر مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد فدرال در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | سید محمد علی حسینی سفیر ایران در پاکستان با دکتر مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد فدرال در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مفتاح اسماعیل ضمن خوشامدگویی به سفیر ایران، گفت: پاکستان و ایران روابط دیرینه و برادرانه دارند و قرن‌هاست که دو کشور با پیوندهای مذهبی و فرهنگی پیوند خورده‌اند همچنین پاکستان برای روابط خود با ایران اهمیت زیادی قائل است.

وی افزود: مقدار تجارت میان پاکستان و ایران کمتر از ظرفیت موجود می باشد و تمام اقدامات لازم برای رفع موانع بر سر راه ارتقای تجارت بین دو کشور انجام خواهد شد.

سفیر جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از سیاست‌های اقتصادی دولت، گفت: پاکستان و ایران ظرفیت‌های گسترده‌ای برای همکاری مشترک در حوزه‌های انرژی، تجارت و سایر زمینه‌ها دارند که می‌توان از آن به طور کامل بهره مند شد.

در پایان این دیدار، دو طرف از روابط دوجانبه پاکستان و ایران ابراز خرسندی و علاقه مندی خود را برای ارتقای همکاری ها در زمینه های مورد علاقه ابراز کردند.

ارسال نظر

 
1