خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایتالیا با فرماندار ایالت سند
کد خبر :1152535507

17:54 1399/11/28


برچسب ها : آندریاس فریریس, ایتالیا, پاکستان, پاکستان و ایتالیا, خانه فرمانداری, دیدار, سرکنسول, سرکنسول ایتالیا, سفیر ایتالیا, عمران اسماعیل, فرماندار, فرماندار ایالت سند, فرمانداری, کراچی,

آندریاس فریریس سفیر ایتالیا در پاکستان به همراه دنیلو جیوردانلا سرکنسول ایتالیا در کراچی با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند در خانه فرمانداری دیدار و در مورد تجارت دوجانبه، روابط دیپلماتیک، تقویت تجارت دوجانبه، ارتقاء گردشگری و سایر موارد بحث و تبادل نظر پرداخت.

دیدار سفیر ایتالیا با فرماندار ایالت سند
کد خبر :22526618

19:19 1398/11/13


برچسب ها : ایتالیا, پاکستان, پاکستان و ایتالیا, سفیر ایتالیا, سند, عمران اسماعیل, فرماندار ایالت سند,

استفانو پونتیکرو سفیر ایتالیا در پاکستان با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند دیدار کرد.


سند: به گزارش راز نیوز | آندریاس فریریس سفیر ایتالیا در پاکستان به همراه دنیلو جیوردانلا سرکنسول ایتالیا در کراچی با عمران اسماعیل فرماندار ایالت سند در خانه فرمانداری دیدار کرد. 

در این دیدار روابط تجاری و روابط دیپلماتیک دو جانبه، سرمایه گذاری، ارتقاء گردشگری و سایر موارد مهم مورد علاقه متقابل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. فرماندار ایالت سند گفت که فرصت های عالی برای سرمایه گذاران ایتالیایی برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف در پاکستان وجود دارد. دولت در این زمینه همه کمک ها و همکاری های ممکن را به سرمایه گذاران خواهد کرد.

سفیر ایتالیا در گفتگو با عمران اسماعیل ابراز داشت که روابط دو جانبه پاکستان و ایتالیا با گذشت زمان قوی تر و مستحکم تر خواهند شد.

ارسال نظر

 
1