خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایتالیا با صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :1397864956

13:09 1400/01/10


برچسب ها : آندریاس فریریس, پاکستان و ایتالیا, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر ایتالیا, محمد صادق سنجرانی,

آندریاس فرارس سفیر ایتالیا در اسلام آباد صبح امروز با حضور در ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو نمود.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| آندریاس فرارس سفیر ایتالیا در اسلام آباد صبح امروز با حضور در ساختمان پارلمان پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان دیدار و گفتگو نمود.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی دبیرخانه مجلس سنای پاکستان، سفیر ایتالیا و رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه و موضوعات مهم منطقه ای و بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

آندریاس فرارس سفیر ایتالیا در این دیدار به نمایندگی از نخست وزیر، رئیس پارلمان و به ویژه رئیس مجلس سنای ایتالیا و مردم این کشور پیروزی محمد صادق سنجرانی در انتخابات ریاست مجلس سنا را به وی تبریک گفت و برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار بر همکاری و پشتیبانی نهادی بین دو کشور در زمینه های پارلمانی تاکید ورزید و گفت: پاکستان و ایتالیا از ظرفیت های قابل توجهی برای تسریع همکاری های دوجانبه در بخش های مختلف بین المللی برخوردارند.

وی اظهار داشت: فرصت های بیشماری در زمینه همکاری میان دو کشور در بخش تجارت وجود دارد که نیازمند توجه بیش از پیش مقامات دو کشور می باشد.

آندریاس فرارس سفیر ایتالیا در این دیدار با بیان اینکه جمهوریت در پاکستان در حال توسعه و گسترش است خاطرنشان کرد: از فرصت های موجود سرمایه گذاری در پاکستان نهایت استفاده و بهره را خواهیم برد.

ارسال نظر

 
1