خبر فوری

 
 
دیدار سفیر ایالات متحده آمریکا با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :407941312

12:59 1401/04/11


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و آمریکا, دونالد بلوم, سفیر آمریکا, سفیر آمریکا در پاکستان, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا در پاکستان با محمد شهباز شریف نخست وزیر این کشور در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، محمد شهباز شریف ضمن تبریک به دونالد بلوم درخصوص تصدی پست سفیر آمریکا در پاکستان ابراز امیدواری کرد که دونالد بلوم نقش خود را در تعمیق و توسعه بیشتر روابط دوجانبه میان پاکستان و ایالات متحده آمریکا ایفا کند.

وی با بیان اینکه پاکستان و آمریکا هفتاد و پنجمین سالگرد روابط دیپلماتیک خود را جشن خواهند گرفت، به روابط تاریخی و دیرینه دو کشور اشاره و بر تمایل پاکستان برای توسعه بیشتر این روابط بر اساس احترام، اعتماد و علاقه متقابل تاکید کرد.

محمد شهباز شریف، در پایان این دیدار بر نهایی شدن توافقنامه چارچوب تجاری و سرمایه گذاری میان پاکستان و آمریکا تاکید کرد و گفت: کنفرانس تجاری پاکستان و آمریکا بایستی در سال جاری برگزار گردد.

لازم به ذکر است که کرسی سفیر آمریکا در پاکستان از بیش از ۴ سال گذشته خالی بود، و روز گذشته با تقدیم استوارنامه سفیر جدید آن کشور به رئیس جمهوری پاکستان، سطح روابط دو کشور از کاردار به سفیر رسید.

ارسال نظر

 
1