خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اندونزی با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1588151467

17:07 1401/07/27


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اندونزی, خواجه محمد آصف, دیدار, روابط دوجانبه, سفیر اندونزی, گفتگو, همکاری دوجانبه, وزیر دفاع پاکستان,

تونگیو آدام سفیر اندونزی با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و هر دو طرف در مورد موضعات مورد علاقه دوجانبه گفتگو کردند.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | تونگیو آدام سفیر اندونزی با خواجه محمد آصف وزیر دفاع پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد و هر دو طرف در مورد موضعات مورد علاقه دوجانبه گفتگو کردند.

خواجه محمد آصف ضمن استقبال از سفیر اندونزی، بیان کرد: پاکستان برای روابط خود با اندونزی اهمیت زیادی قائل است، همچنین تحولات منطقه تاثیرات یکسانی بر هر دو کشور می گذارد.

وی در ادامه، از تلاش‌های دولت اندونزی درخصوص ایجاد بستری برای گفتگوهای دفاعی بین‌المللی در جاکارتا به منظور ایجاد یک محیط صلح‌آمیز مساعد و پایدار در منطقه آسیا و اقیانوسیه همچنین موفقیت در مبارزه با تروریسم و ​​تلاش مشترک برای از بین بردن شبکه های تروریستی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

وزیر دفاع پاکستان موضوعات ثبات، امنیت و صلح منطقه ای و جهانی را از اهداف مشترک دو کشور خواند و افزود: پاکستان همواره مشتاق تقویت روابط دوجانبه با صنایع دفاعی اندونزی است.

ارسال نظر

 
1