خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اندونزی با حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه
کد خبر :661960799

12:17 1401/05/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اندونزی, حنا ربانی, دولت فدرال پاکستان, سفیر اندونزی, وزارت امور خارجه پاکستان, وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه,

سفیر اندونزی در اسلام آباد روز گذشته با سرکار خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه به دیدار و گفتگو پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر اندونزی در اسلام آباد روز گذشته با سرکار خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه به دیدار و گفتگو پرداخت.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، آدم توگیو سفیر اندونزی در اسلام آباد روز سه شنبه با حضور در دفتر وزارت امور خارجه پاکستان با سرکار خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان در امور خارجه دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار به بررسی ابعاد مختلف روابط دوجانبه میان اسلام آباد و جاکارتا پرداختند و بر لزوم توسعه روابط میان دو کشور و تقویت بیش از پیش مناسبات دوجانبه تأکید ورزیدند.

خانم حنا ربانی وزیر مشاور دولت پاکستان نیز در این دیدار به تشریح اهمیت روابط دوستانه، برادرانه و تاریخی میان پاکستان و اندونزی پرداخت و بر عزم خود برای توسعه بیش از پیش همکاری‌های دوجانبه در زمینه‌های تجاری و سرمایه گذاری و افزایش سطح تبادل هیئت‌های عالی رتبه میان دو کشور تأکید نمود.

ارسال نظر

 
1