خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر خزانه داری پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1448982466

10:49 1400/12/10


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, شوکت ترین, وزارت خزانه داری پاکستان, وزیر خزانه داری پاکستان,

حماد عبید ابراهیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز سه شنبه با شوکت احمد ترین وزیر خزانه داری پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حماد عبید ابراهیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز سه شنبه با شوکت احمد ترین وزیر خزانه داری پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه و گسترش سطح همکاری ها در زمینه های مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مقامات امارات و پاکستان در ادامه این دیدار نسبت به سطح روابط مستحکم موجود میان دو کشور ابراز رضایت نمودند.

شوکت احمد ترین وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار به تشریح اقدامات صورت گرفته از جانب دولت در جهت توسعه اقتصادی پاکستان پرداخت.

سفیر امارات متحده عربی نیز در این دیدار بر اهمیت برقراری روابط با پاکستان برای دولت ابوظبی تاکید ورزید و گفت: روابط و همکاری های دو کشور در زمینه های تجارت، سرمایه گذاری، گردشگری مذهبی و دیگر بخش های مختلف تقویت و گسترش خواهد یافت.

وزیر خزانه داری پاکستان نیز از همکاری میهمان گرامی و کشور متبوع وی با پاکستان در زمینه های گوناگون و برهه های حساس تقدیر کرد و ابراز امیدواری نمود روابط دو کشور در آینده بیش از پیش تقویت و گسترش یابد.

ارسال نظر

 
1