خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان / شرکت عمران خان در نمایشگاه دبی
کد خبر :2004595380

16:42 1400/06/17


برچسب ها : افغانستان, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, عمران خان, فواد چودری, نخست وزیر پاکستان, نمایشگاه دبی, وزیر اطلاع رسانی و رسانه,

حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد با فواد حسین چودری وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد. شایان ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان 17 مهر به همراه هیئتی برای شرکت در نمایشگاه 2021 دبی، به امارات سفر خواهد کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حمد عبید الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد با فواد حسین چودری وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد. سفیر در این دیدار با بیان اینکه مصمم برای تقویت و متنوع نمودن روابط پاکستان و امارات متحده عربی هستیم، افزود: پاکستان در منطقه به ویژه افغانستان نقش گرانقدری جهت ثبات ایفا نمود که قابل تحسین است.

 

وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان در این دیدار گفت: امارات متحده عربی شریک بزرگ تجاری پاکستان در خاورمیانه است، 1.6 میلیون شهروند پاکستانی مقیم امارات هستند که این یعنی دومین مقصد بزرگ پاکستانی های خارج است، ما به امارات بابت برگزاری بزرگترین نمایشگاه 2021 تبریک می گوییم.

وی افزود: نمایشگاه 2021 در دبی یک غرفه منحصر به فرد پاکستانی خواهد داشت، وزارت بازرگانی و وزارت اطلاع رسانی درحال آماده شدن برای شرکت در این نمایشگاه هستند. فواد چودری طی گفتگو در منطقه، صلح و ثبات افغانستان را به نفع منطقه عنوان کرد و اظهار داشت: پاکستان برای صلح و ثبات در افغانستان تلاش های مخلصانه ای انجام داد، کل جهان عملکرد ما در خارج کردن افراد غیربومی از افغانستان را ستود. نقش پاکستانی های مقیم امارات در تعمیق روابط میان پاکستان و امارات متحده عربی بسیار مهم است.

شایان ذکر است عمران خان نخست وزیر پاکستان به همراه وزرا، دستیار های ویژه و مشاور، مورخ 9 اکتبر برابر 17 مهر ماه برای شرکت در نمایشگاه 2021 دبی به امارات خواهد رفت. وی همچنین در این سفر علاوه بر سخنرانی در این نمایشگاه، با سرمایه گذاران و پاکستانی های مقیم امارات دیدار خواهد داشت.

ارسال نظر

 
1