خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان
کد خبر :896054107

14:47 1401/03/26


برچسب ها : پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, مریم اورنگزیب, وزیر رسانه و اطلاع رسانی پاکستان,

سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد امروز پنجشنبه با وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد امروز پنجشنبه با وزیر اطلاع رسانی و رسانه دولت فدرال پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس جزئیات منتشر شده، حماد عبید ابراهیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد امروز پنجشنبه با سرکار خانم مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی و رسانه پاکستان دیدار کرد.

دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و ابوظبی و گسترش سطح همکاری‌ها میان دو کشور بحث و رایزنی نمودند.

مریم اورنگزیب وزیر اطلاع رسانی پاکستان در این دیدار مراتب تأسف و تأثر خود را نسبت به فوت شیخ خلیفه بن زاید آل نهیان رئیس اسبق امارات متحده عربی ابراز داشت.

وی با بیان اینکه مرحوم شیخ خلیفه از دوستان نزدیک پاکستان بود و فوت ایشان ضربه بزرگی به دو کشور وارد آورد خاطرنشان کرد: شیخ محمد بن زاید آل نهیان رئیس جدید امارات متحده فردی توسعه پسند و دارای استراتژی است.

مریم اورنگزیب تصریح کرد: شهباز شریف نخست وزیر پاکستان و شیخ محمد بن زاید دیدگاهی انقلابی برای توسعه و شکوفایی نسل‌های آینده دارند.

وی از فیلم سازان و سرمایه گذاران اماراتی در صنعت فیلم و سریال برای حضور و سرمایه گذاری در صنعت هنری پاکستان دعوت به عمل آورد.

وزیر اطلاع رسانی پاکستان همچنین برگزاری موفقیت‌آمیز نمایشگاه بین‌المللی دبی اکسپو را به برگزارکنندگان آن و مقامات امارات متحده عربی تبریک گفت و افزود: نمایشگاه دبی علاوه بر برجسته کردن هویت مثبت، فرصت‌های اقتصادی را نیز افزایش و فرهنگ کشورهای مختلف را ارتقا داد.

وی اظهار داشت: بر اساس چشم‌انداز توسعه شهباز شریف نخست وزیر پاکستان، ما خواهان تقویت بیش از پیش روابط تجاری و ارتقای سطح تجارت با امارات هستیم.

سفیر امارات متحده عربی نیز در این دیدار برگزیده شدن مریم اورنگزیب به عنوان وزیر اطلاع رسانی جدید دولت پاکستان را به وی تبریک گفت و بر عزم دولت خود برای توسعه روابط و ارتقای همکاری‌های دوجانبه تاکید ورزید.

ارسال نظر

 
1