خبر فوری

 
دیدار سفیر امارات متحده عربی با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان
کد خبر :928104194

10:39 1401/03/19


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و امارات متحده عربی, حمد عبید الزعابی, سفیر امارات متحده عربی, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

حماد ابراهیم سلیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حماد ابراهیم سلیم الزعابی سفیر امارات متحده عربی در اسلام آباد روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه دوستانه میان اسلام آباد و ابوظبی و دیگر موضوعات منطقه‌ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

مفتاح اسماعیل وزیر دارایی پاکستان در این دیدار ضمن خوشامدگویی به سفیر امارات متحده عربی به تشریح سطح همکاری‌های موجود میان دو کشور در زمینه‌های مختلف تجاری، انرژی و پالایشگاه‌های نفت پرداخت.

وزیر دارایی پاکستان خواستار ارتقای روابط میان دو کشور در بخش‌های گوناگون تجاری، اقتصادی و سرمایه گذاری شد و سفیر امارات متحده عربی را از تسهیلات ارائه شده و ظرفیت‌های تشکیل شده برای حضور سرمایه گذاران خارجی آگاه ساخت و گفت: دولت تسهیلات و امکانات گسترده‌ای را برای حضور سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف کشور فراهم نموده است.

وی خاطرنشان کرد: پاکستان از سرمایه گذاری امارات متحده عربی در بخش‌های مختلف خود استقبال خواهد کرد و هرگونه تسهیلات و امکانات لازم در این زمینه در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

 
1