خبر فوری

 
 
دیدار سفیر امارات با ملک ظهیر عباس مدیرعامل بیت المال پاکستان
کد خبر :2071510182

15:25 1400/03/07


برچسب ها : بیت المال پاکستان, پاکستان و امارات متحده عربی, سفیر امارات متحده عربی, مدیرعامل سازمان بیت المال پاکستان,

حماد عبید ابراهیم سفیر امارات متحده عربی با ملک ظهیر عباس مدیرعامل سازمان بیت المال پاکستان دیدار کرد. در این دیدار در خصوص تلاش های مشترک احتمالی برای بهبود زندگی اقشار محروم و عقب مانده کشور پاکستان گفتگو و تبادل نظر انجام شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حماد عبید ابراهیم سفیر امارات متحده عربی با ملک ظهیر عباس مدیرعامل سازمان بیت المال پاکستان دیدار کرد. در این دیدار در خصوص تلاش های مشترک احتمالی برای بهبود زندگی اقشار محروم و عقب مانده کشور پاکستان گفتگو و تبادل نظر انجام شد.

مدیرعامل سازمان ضمن اعلام اقدامات انجام شده توسط عمران خان نخست وزیر پاکستان تحت برنامه "احساس" به منظور فقر زدایی، با برجسته سازی روابط برادرانه میان دو کشور پاکستان و امارات، گفت: برنامه اجتماعی و مددکاری در پاکستان انعکاس احساس محبت و خلوص رهبری امارات نسبت به مردم پاکستان را دارد.

وی در ادامه از سفیر امارات بابت توزیع بسته های معیشتی طی همکاری با بیت المال پاکستان به منظور توانایی سازی افراد فقیر در ماه رمضان ، تشکر کرد.

سفیر امارات متحده عربی از فعالیت های حامی فقرای بیت المال پاکستان قدردانی کرد و متعهد شد که در زمینه امنیت اجتماعی با این سازمان همکاری خواهد کرد.  

ارسال نظر

 
1