خبر فوری

 
 
دیدار سفیر افغانستان با شهریار خان آفریدی وزیر مبارزه با مواد مخدر و سفرای پاکستان
کد خبر :931483584

16:33 1398/05/14


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, سفیر,

شکر الله عاطف مشعل سفیر کشور افغانستان در اسلام آباد در حضور محمد اسلم معاون وزیر سفرا و سلیم خان با شهریار خان آفریدی وزیر مبارزه با مواد مخدر و سفرای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، شکر الله عاطف مشعل سفیر کشور افغانستان در اسلام آباد در حضور محمد اسلم معاون وزیر سفرا و سلیم خان با شهریار خان آفریدی وزیر مبارزه با مواد مخدر و سفرای پاکستان دیدار و گفتگو کرد.
شهریار خان آفریدی در این دیدار با اظهار این موضوع که برپایی صلح در افغانستان از اولویت های پاکستان بوده و اسلام آباد از هرنوع امکاناتی در این رابطه استفاده می‌کند، بیان داشت: پاکستان برای بهبودی و تسهیل امور مهاجران افغانستان از هیچگونه اقدامی اجتناب نمی‌ورزد. وی افزود، دولت های دو کشور باید چنین اقداماتی در رابطه با اعتماد سازی انجام دهند تا دشمن توانایی ایجاد سوء تفاهم ها را نداشته باشد. پاکستان هرگونه عملی که موجب توسعه روابط دیرینه تاریخی و برادرانه میان دو ملت شود را انجام خواهد داد. احترام به مهاجران افغان از مواضع عمران خان نخست وزیر پاکستان است. وی همچنین با تاکید بر مسئله انجام اقدامات برای ایجاد اعتماد سازی میان دوطرف، از اهمیت بسزای این اقدامات برای پاکستان گفت.
سفیر افغانستان نیز در این میان گفت: پاکستان همچون خانه خود ملت افغانستان است و دولت کابل در صدد انجام هرگونه تلاشی برای ایجاد فضای اعتماد میان دو کشور و رفع سوء تفاهم ها است. دولت و ملت افغانستان از کشور پاکستان بابت مهمان نوازی 40 ساله از مهاجران افغان سپاس گذار است و چنین مهمان‌نوازی و گشاده رویی در جهان بی نظیر است.

ارسال نظر

 
1