خبر فوری

 
 
دیدار سفیر استرالیا و معاون سفارت ترکیه با وزیر برق پاکستان
کد خبر :1354713315

13:10 1401/05/12


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و استرالیا, پاکستان و ترکیه, پنجاب, خرم دستگیر خان, دیدار, سفیر استرالیا, شرکت ساخت و ساز, شرکت ساخت و ساز لماک, معاون رئیس سفارت ترکیه, وزیر برق پاکستان,

نیکولاس کلر سفیر استرالیا و خانم اسرا درید معاون رئیس سفارت ترکیه با مهندس خرم دستگیرخان وزیر برق پاکستان دیدار و گفتگو کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | نیکولاس کلر سفیر استرالیا و خانم اسرا درید معاون رئیس سفارت ترکیه با مهندس خرم دستگیرخان وزیر برق پاکستان دیدار و گفتگو کردند.

فاتح سواک دستیار مدیر کل شرکت ساخت و ساز لماک ترکیه، ارگون کوره از مدیران شرکت ساخت و ساز لماک ترکیه و ساجد الرحمن دستیار مدیر توسعه بازرگانی آندریاس هیدرو نیز در این دیدار حضور داشتند.

طرفین طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله فرصت های سرمایه گذاری در بخش انرژی و امور دوجانبه بحث و تبادل نظر کردند.

وزیر برق پاکستان طی این دیدار گفت: پاکستان از شرکت های خارجی برای سرمایه گذاری در پاکستان استقبال کرده و دولت پاکستان برای تسهیل سرمایه گذاری متعهد شده است. شرکت ساخت و ساز لمارک از چندین سال قبل در پاکستان فعالیت می کند.

وی افزود: این شرکت از شرکت های معروف ساخت و ساز سد بوده و در سراسر جهان 28 سد احداث کرده است. این شرکت کار هیدرومکانیکی را در محل های هیدروآنتریدیوم انجام می دهد.

وی گفت: در سفر شهباز شریف نخست وزیر پاکستان به ترکیه در پروژه های سرمایه گذاری مختلفی با شرکت های ترکیه ای مورد بحث قرار گرفت. این دیدار موجب همکاری در بخش برق آبی پاکستان و ادامه همان تلاش ها برای جستجوی راه ها و امکانات جدید سرمایه گذاری می باشد.

وزیر برق پاکستان با استقبال از شرکت های علاقه مند، همکاری کامل خود در این زمینه را تضمین کرد. شرکت ساخت و ساز لمارک نیز در روزهای آتی پیشنهادات خود را ارائه خواهد داد که دو طرف در این زمینه با یکدیگر گفتگو خواهند کرد.

ارسال نظر

 
1