خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اردن در اسلام آباد با رئیس مجلس ملی پاکستان
کد خبر :1069305167

17:01 1399/09/04


برچسب ها : اسد قیصر, پاکستان و اردن, رئیس پارلمان پاکستان, رئیس مجلس ملی, سفیر اردن,

ابراهیم‌ یالا المدنی ژنرال بازنشسته ارتش و سفیر اردن در پاکستان با حضور در ساختمان مرکزی پارلمان این کشور با اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان دیدار کرد.



اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| ابراهیم‌ یالا المدنی ژنرال بازنشسته ارتش و سفیر اردن در پاکستان با حضور در ساختمان مرکزی پارلمان این کشور با اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان دیدار کرد.
بر اساس جزئیات منتشر شده، دو طرف در این دیدار در خصوص مناسبات دوجانبه امان و اسلام آباد و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه‌ای و بین‌المللی به گفتگو پرداختند.
اسد قیصر رئیس پارلمان پاکستان در این دیدار با اشاره روابط مستحکم پاکستان و اردن بر مبنای مشترکات فرهنگی، مذهبی و تاریخی گفت: دیپلماسی پارلمانی می‌تواند نقش ویژه‌ای در گسترش و تحکیم همکاری‌ها میان دو کشور دوست و برادر پاکستان و اردن ایفا نماید، روابط نمایندگان دو کشور در سطح پارلمانی به گسترش هم افزایی میان ملت های دو طرف کمک خواهد نمود.
وی با بیان اینکه پاکستان خواهان گسترش و تقویت روابط سیاسی، اقتصادی و منطقه‌ای با اردن است گفت: روابط دوستانه میان پاکستان و اردن در بخش‌های مختلف اقتصادی و سیاسی به سود منافع مردم دو کشور است.
سرلشکر ابراهیم یالا المدنی سفیر اردن در پاکستان نیز در جریان این دیدار اظهار داشت: تقویت مناسبات پیشین میان پاکستان و اردن در بخش‌های مختلف مذهبی، فرهنگی و تاریخی نیازمند روابط نزدیک و‌ مستمر میان مقامات دو کشور است.
وی افزود: برقراری روابط دوستانه با پاکستان از اهمیت ویژه‌ای برای دولت اردن برخوردار است، ما خواهان توسعه روابط خود با پاکستان هستیم و نمایندگان پارلمان‌های دو کشور می‌توانند نقش ویژه‌ای در این خصوص ایفا کنند.

ارسال نظر

 
1