خبر فوری

 
دیدار سفیر اتیوپی با معاون ارشد فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :595440836

17:30 1402/02/11


برچسب ها : FPCCI, امضای توافق نامه, پاکستان و اتیوپی, دیدار, روابط تجاری, سفیر اتیوپی, فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان, گفتگو, نمایندگان فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان,

جمال بکر عبدالله سفیر اتیوپی در اسلام آباد با محمد سلیمان چاولا معاون ارشد فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان (FPCCI) دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | جمال بکر عبدالله سفیر اتیوپی در اسلام آباد با محمد سلیمان چاولا معاون ارشد فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان (FPCCI) دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، جمال بکر عبدالله پیشنهاد امضای توافق نامه های تجاری میان اتاق های بازرگانی پاکستان و اتیوپی را ارائه کرد و گفت: امضای توافقنامه های تجاری میان دو کشور منجر به گسترش روابط و همکاری در زمینه های مختلف از جمله در حوزه های اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری میان پاکستان و اتیوپی خواهد شد.

وی همچنین به نمایندگان فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان از سفر هیئت بلند پایه تجاری از جمهوری اتیوپی به اسلام آباد در ماه آینده خبر داد.

در همین حال، محمد سلیمان چاولا جهت سازماندهی مجمع تجاری پاکستان_اتیوپی که رد نیمه ماه مه د شهر کراچی برگزار خواهد شد، اعلام حمایت کرد و گفت: فدراسیون اتاق های بازرگانی و صنایع پاکستان با اراده قوی و مستحکم در این مجمع شرکت خواهد کرد و باعث ثمر بخشی در این نشست خواهد شد.

در پایان این دیدار همچنین، محمد سلیمان چاولا از جمال بکر عبدالله به دلیل تلاش های مستمر در راستای گسترش روابط تجاری میان پاکستان و اتیوپی تشکر و از ایفای نقش مؤثر وی در این زمینه قدردانی کرد.

ارسال نظر

 
1