خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اتحادیه اروپا با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان
کد خبر :1403668058

12:53 1401/05/21


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و اتحادیه اروپا, سفیر اتحادیه اروپا, مفتاح اسماعیل, وزیر خزانه داری پاکستان,

دکتر رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا در اسلام آباد روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| دکتر رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا در اسلام آباد روز گذشته با مفتاح اسماعیل وزیر خزانه داری پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در این دیدار موضوعات مشترک مورد علاقه و نیز مناسبات دوجانبه میان پاکستان و اتحادیه مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وزیر خزانه داری پاکستان در این دیدار به سفیر اتحادیه اروپا و هیئت همراه خوشامد گفت و به تشریح سطح روابط دوجانبه میان پاکستان و اتحادیه اروپا و همکاری‌های دو طرف در زمینه توسعه پرداخت.

وی با تأکید بر لزوم تقویت بیش از پیش تعاملات تجاری میان پاکستان و اتحادیه اروپا افزود: پاکستان اهمیت بالایی برای روابط اقتصادی و تجاری خود با اتحادیه اروپا قائل است.

مفتاح اسماعیل در ادامه سفیر اتحادیه اروپا را از پیشرفت‌های اخیر اقتصادی پاکستان و سیاست‌های دولت حاکم در زمینه اقتصاد آگاه ساخت و اظهار داشت: افزایش درآمدها و صادرات و نیز حواله‌های ارزی به همراه تقویت بخش انرژی از اولویت‌های اصلی دولت حاکم است.

دو طرف در ادامه این رایزنی در خصوص پیشرفت‌های صورت گرفته در زمینه سیاست جی اس پی پلاس و امور مورد علاقه مشترک به بحث و گفتگو پرداختند.

دکتر رینا کیونکا سفیر اتحادیه اروپا نیز در این دیدار همکاری‌های پاکستان و اتحادیه اروپا در زمینه‌های مختلف را شرح داد و از اصلاحات اقتصادی دولت حاکم نیز تمجید کرد.

وی حمایت خود از تلاش‌های پاکستان در زمینه دستیابی به امتیاز جی اس پی را اعلام داشت و قول مساعد همکاری در این زمینه را داد.

ارسال نظر

 
1