خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اتحادیه اروپا با معاون رئیس مجلس سنای پاکستان
کد خبر :694268384

14:22 1399/11/16


برچسب ها : اسلام آباد, پارلمان پاکستان, پاکستان و اتحادیه اروپا, پنجاب, خانم آندرولا کامینارا, سازمان بازرسی کشور, سفیر اتحادیه اروپا, سلیم ماندوی, معاون رئیس سنای پاکستان, ملاقات,

خانم آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا با سلیم ماندوی معاون رئیس سنای پاکستان در پارلمان پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | خانم آندرولا کامینارا سفیر اتحادیه اروپا با سلیم ماندوی معاون رئیس سنای پاکستان در پارلمان پاکستان دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار دیپلماسی پارلمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون رئیس سنای پاکستان علاوه بر دعوت از سفیر اتحادیه اروپا برای بازدید از پاکستان در این دیدار گفت: برای پاکستان روابط با اتحادیه اروپا از اهمیت ویژه ای برخوردار است. لازم است اتحادیه اروپا و پاکستان برای افزایش همکاری ها در موضوعات مورد علاقه مشترک  دیدار اعضای پارلمان های خود با یکدیگر را در دستور کار قرار دهند. علاوه بر این معاون رئیس سنای پاکستان مسئله فراهم کردن محیطی مناسب برای تاجران را نیز مطرح کرد.

همچنین سلیم ماندوی معاون رئیس سنای پاکستان، سناتور عایشه رضا فاروق و سناتور رانا مقبول با مطرح کردن سانحه مرگ افرادی که هنگام تحویل به سازمان بازرسی کشور مردند، گفتتند: برای جلوگیری از چنین حوادثی باید قوانین سازمان بازرسی کشور اصلاح شوند.

سفیر اتحادیه اروپا طی این دیدار بر افزایش همکاری نهاد های پاکستان و اتحادیه اروپا و ارتقاء همکاری ها با یکدیگر تاکید کرده و گفت: یک برنامه همکاری هفت ساله با پاکستان تنظیم شده که نمایندگان اتحادیه اروپا بزودی در این زمینه با مقامات سیاسی پاکستان دیدار خواهند کرد.  

ارسال نظر

 
1