خبر فوری

 
 
دیدار سفیر اتحادیه اروپا با فرماندار ایالت پنجاب پاکستان
کد خبر :763709059

14:29 1398/03/30


برچسب ها : اتحادیه اروپا, پاکستان, تروریسم, سرمایه گذاری, فرماندار,

جین فرانکوئیس کاتن سفیر اتحادیه اروپا با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب روز گذشته دیدار و در رابطه با موضوعاتی چون اف ای تی اف، تروریسم و دیگر مسائل به گفتگو پرداخت.


لاهور: به گزارش رازنیوز، جین فرانکوئیس کاتن سفیر اتحادیه اروپا با چودری محمد سرور فرماندار ایالت پنجاب روز گذشته دیدار و در رابطه با موضوعاتی چون اف ای تی اف، تروریسم و دیگر مسائل به گفتگو پرداخت.
فرماندار ایالت پنجاب طی این دیدار با اشاره به اقدامات جدی دولت پاکستان در خصوص فساد مالی، اختلاس، پایان دادن به تروریسم و جلوگیری از تامین مالی آنها، اظهار داشت، پس از اقدامات انجام شده امیدواریم که گروه ویژه اقدام مالی FATF پاکستان را از فهرست خاکستری خارج خواهد ساخت. به همراه سرمایه گذاران اتحادیه اروپا، فرصت های زیادی برای دیگر سرمایه‌گذاران خارجی نیز در کشور پاکستان وجود دارد و دولت برای توسعه این امر علاوه بر امنیت سرمایه گذاران، تسهیلاتی نیز به آنها ارائه خواهد داد.

 


سفیر اتحادیه اروپا در این میان با بیان این که ما آماده همکاری برای خارج ساختن پاکستان از فهرست خاکستری FATF هستیم، گفت: شکی نیست که نیروهای امنیتی و مردم کشور پاکستان برای مبارزه با تروریسم قربانیان زیادی را داده اند، ما نسبت به این موضوع قدردان هستیم. اتحادیه اروپا علاوه بر مبارزه با تروریسم، آماده همکاری ها در زمینه آموزش نیز با پاکستان است.

ارسال نظر

 
1