خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آمریکا با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد
کد خبر :1553681034

19:03 1401/05/07


برچسب ها : دونالد بلوم, دیدار, سفیر آمریکا, گفتگو, مفتاح اسماعیل, وزیر دارایی و درآمدهای پاکستان,

دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دونالد بلوم سفیر ایالات متحده آمریکا با مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد همچنین در این نشست، آرون فیشمن، کنسول اقتصادی سفارت آمریکا، خانم لاورتا بولدن وابسته خزانه داری، عایشه غوث پاشا وزیر مشاور دولت در امور داریی و خزانه داری، منشی ویژه داریی و دیگر افسران ارشد وزارت خزانه داری نیز حضور داشتند.

در این دیدار، مفتاح اسماعیل ضمن استقبال گرم از سفیر آمریکا، تصدی پست سفیر را به وی تبریک گفت و بیان کرد: آمریکا و پاکستان شراکت دیرینه، گسترده و چند وجهی دارند و جذب سرمایه‌گذار آمریکایی در بخش‌های مختلف اقتصاد پاکستان یکی از اولویت‌های ماست.

در ادامه، وزیر دارایی به اولویت ها و سیاست های اقتصادی دولت اشاره کرد و هدف اصلی این اقدامات و سیاست ها را ایجاد ثبات اقتصادی و مالی در کشور دانست و گفت: تمرکز دولت بر ایجاد فضای مساعد جهت کسب و کار و سرمایه گذاری در کشور است.

در همین حال، سفیر آمریکا نسبت به سیاست ها و برنامه های دولت ابراز اطمینان کرد و گفت: رابطه خوبی میان آمریکا و پاکستان وجود دارد، وی همچنین بیان کرد که که از ارتقای همکاری های اقتصادی دوجانبه، سرمایه گذاری و تجارت بین دو کشور حمایت کامل خواهد کرد.

در پایان، مفتاح اسماعیل وزیر دارایی و درآمد پاکستان ضمن تشکر از سفیر آمریکا، بر تعهد دولت فعلی به گسترش روابط دوجانبه اقتصادی، تجاری و سرمایه گذاری با ایالات متحده تاکید کرد.

ارسال نظر

 
1