خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آلمان در اسلام آباد با وزیر کشور دولت پاکستان
کد خبر :1353468018

10:32 1399/11/01


برچسب ها : پاکستان و آلمان, سفیر آلمان, شیخ رشید احمد, وزیر کشور پاکستان,

برنارد شلاگیک سفیر آلمان در اسلام آباد با حضور در وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور دیدار کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| برنارد شلاگیک سفیر آلمان در اسلام آباد با حضور در وزارت کشور پاکستان با شیخ رشید احمد وزیر کشور دیدار کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده از سوی دفتر وزارت کشور پاکستان دو طرف در این دیدار پیرامون مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و برلین و دیگر موضوعات مورد علاقه منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در این دیدار با تاکید بر اهمیت مناسبات روابط با آلمان برای دولت پاکستان خواستار گسترش سطح روابط و افزایش همکاری ها در بخش های مختلف میان دو کشور شد.

وی با اشاره به فرصت های موجود سرمایه گذاری در بخش های مختلف اقتصادی و صنعتی پاکستان ابراز داشت: پاکستان از سرمایه گذاران و مجموعه های اقتصادی و صنعتی آلمان جهت حضور در بخش های مختلف دعوت به عمل می آورد، پاکستان تمامی تسهیلات و همکاری های لازم را با سرمایه گذاران آلمانی خواهد داشت.

وی افزود: پاکستان تسهیلات مختلفی را در اختیار سرمایه گذاران خارجی می گذارد و رتبه بندی پاکستان از نظر سهولت انجام کار به طور قابل توجهی بهبود یافته است که در نتیجه اقدامات دولت برای تسهیل سرمایه گذاری صورت گرفته است.

وزیر کشور پاکستان همچنین بر ضرورت استفاده از تجارب و مهارت های یکدیگر و افزایش سطح همکاری های دوجانبه تاکید کرد.

سفیر آلمان در اسلام آباد نیز در جریان این دیدار با تمجید از بهبود وضعیت امنیت و ایجاد ثبات در پاکستان نسبت به افزایش سطح همکاری های دوجانبه میان پاکستان و آلمان ابراز علاقه نشان داد.

ارسال نظر

 
1