خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آلمان با وزیر کشور پاکستان
کد خبر :1167282109

19:47 1398/07/08


برچسب ها : آلمان, پاکستان, سفیر, وزیر کشور,

برن هارد سفیر آلمان در اسلام آباد امروز (دوشنبه) طی ملاقات با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد، از وزیر کشور پاکستان در رابطه با نقش موثر وی در زمینه بهبودی امنیت قشر دیپلماتیک در پاکستان، قدردانی کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز، برن هارد سفیر آلمان در اسلام آباد امروز (دوشنبه) طی ملاقات با اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان در اسلام آباد، پس از قدردانی از وزیر کشور پاکستان در رابطه با نقش موثر وی در زمینه بهبودی امنیت قشر دیپلماتیک در پاکستان، ابراز داشت که پس از روی کار آمدن او وضعیت امنیتی نیز بهبود یافته است. برن هارد افزود، دولت آلمان پس اطمینان از بهبودی وضعیت امنیتی در صدد تمرکز بر پروژه های توسعه در پاکستان است. ما از سازمان های امنیتی پاکستان نیز بسیار شکر گزار هستیم.
اعجاز احمد شاه وزیر کشور پاکستان طی این دیدار، ابراز داشت: وضعیت امنیتی تحت نظارت شدید ما است و روابط ما بین دو طرف بهبود یافته اند. تمامی تلاش ما بر روی تبدیل پاکستان و اسلام آباد به منطقه بی نظیر اقامتی است، امیدواریم که با تلاش هایمان وضعیت امنیتی و قانونی مد نظر حاکم شود. گفتنی است پس از ارائه گزارش وزیر فدرال پاکستان در رابطه با اقدامات پاکستان برای حل شدن مسالمت آمیز مسئله کشمیر، طرفین به تبادل نظر در این باره پرداختند.

ارسال نظر

 
1