خبر فوری

 
 
دیدار سفیر آلمان با فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان
کد خبر :24756082

17:23 1401/08/12


برچسب ها : آلفرد گراناس, ارتشبد ظهیر احمد بابر, اسلام آباد, پاکستان و آلمان, پنجاب, دیدار, سفیر آلمان, فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان,

آلفرد گراناس سفیر آلمان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | آلفرد گراناس سفیر آلمان با ارتشبد ظهیر احمد بابر سدهو فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان دیدار و گفتگو کرد.

دو طرف طی این دیدار در مورد موضوعات مورد علاقه مشترک از جمله مسائل مهم و تحولات منطقه ای بحث و تبادل نظر کردند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش پاکستان طی این دیدار از طرح های دریافت هوشمندانه فناوری از کشورهای دوست، ارتقاء تاسیسات و تجدید ساختار آموزش به منظور مدرن سازی نیروی هوایی ارتش پاکستان سخن گفت.

وی طی این دیدار بر این موضوع تاکید کرد که همکاری استراتژیک بین کشورهای پاکستان و آلمان وجود دارد و ما آماده ی افزایش روابط کنونی بین ارتش های دو کشور هستیم.

وی افزود: پاکستان برای روابط دیپلماتیک، اقتصادی و دفاعی خود با آلمان ارزش قائل بوده و این روابط مبتنی بر هماهنگی دو کشور در امور مهم منطقه از جمله صلح، امنیت و ثبات آن است.

سفیر آلمان نیز طی این دیدار به دلیل خسارات جانی و مالی شدید به پاکستان طی سیل ابراز تاسف و با سیل زدگان پاکستان ابراز همدردی کرد. وی همچنین از تلاش های نیروی هوایی ارتش پاکستان برای توانبخشی و امدادرسانی به سیل زدگان تمجید کرد.

وی همچنین از مهارت های حرفه ای نیروی هوایی ارتش پاکستان، و خودکفایی آن در بخش های مختلف طی چند سال گذشته تمجید و از تلاش های نیروی هوایی ارتش پاکستان برای ایجاد امنیت و ثبات در منطقه تقدیر کرد.

وی همچنین برای ایفای نقش خود به منظور افزایش همکاری های دیپلماتیک پاکستان و آلمان، اعلام آمادگی نمود. دو طرف سپس طی این دیدار برای تقویت روابط ارتش پاکستان و آلمان بخصوص در بخش های آموزشی و عملیاتی توافق کردند.

ارسال نظر

 
1