خبر فوری

 
دیدار سفیر آذربایجان با وزیر دولت پاکستان برای پاکستانی های مقیم خارج
کد خبر :893825149

15:51 1401/02/27


برچسب ها : امضای توافقنامه, امضای قرارداد, پاکستان و آذربایجان, پاکستانی های مقیم خارج, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امور پاکستانی های خارج از کشور, سفیر آذربایجان, نیروی کار,

خضر فرادیو سفیر آذربایجان در اسلام آباد با ساجد حسین طوری وزیر پاکستانی های مقیم خارج دیدار کرد که در این بین در مورد امور مورد علاقه دوجانبه و نیروی کار پاکستانی گفتگو شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| خضر فرادیو سفیر آذربایجان در اسلام آباد با ساجد حسین طوری وزیر پاکستانی های مقیم خارج دیدار کرد که در این بین در مورد امور مورد علاقه دوجانبه گفتگو شد.

به گفته وزارت پاکستانی های مقیم خارج، طی دیدار دو طرف، در مورد توافقنامه در زمینه همکاری در مورد نیروی کار میان دو کشور گفتگو شد. وزیر فدرال پاکستان ضمن ابراز خرسندی از روابط فزاینده فیمابین، با تاکید بر ضرورت و اهمیت توافقنامه مشترک در زمینه نیروی کار دو کشور، اظهار داشت: نیروی انسانی پاکستان می تواند برای آذربایجان بسیار مفید باشد و می توان از طریق امضای این قرارداد، سیستم فراهم کردن نیروی کار انسانی را بهبود بخشید. پاکستان می تواند نیروی کار متخصص و ماهر برای آذربایجان فراهم کند.

ارسال نظر

 
1